De nieuwe Beatles zijn een feit

Ze hebben op het werk ontdekt dat ik in mijn vrije tijd liefhebber in muziek.

– O, maar jij bent ook muzikant? Dan kom je toch gewoon over de middag meerepeteren met ons groepje. Het is in de kelder en we komen onregelmatig samen op woensdag.
– Je hoeft niet zo muzikaal te zijn, dat zijn wij ook niet. Het is gewoon maar een beetje jammen.
– Maar wij kunnen dat ook niet zo goed, wij kunnen zelfs geen noten lezen, en jij wel? Welaan, zie dan.
– De eerste paar keren is dat wat zoeken, maar we spreken een toonaard af, en dat lukt wel.
– Je speelt toevallig toch geen bass, want we zoeken nog een bassist.

En zo ga ik dus morgenmiddag meejammen met de Telecom Ext Band.
De bezetting is: drums, drie guitaren en nu ook één klarinet.

Geplaatst op 5 maart 2013, in Uncategorized, We doen aan cultuur. Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. Nu nog uw haar in een pottenkop, beatle.

  2. Stef Den Flater

    Drums, drie gitaren en een klarinet: toch een originele bezetting. Benieuwd of dat zal leiden tot en nieuw genre. 😉

    • Neen, we houden het heel traditioneel.

      Wij bevinden ons op het kruispunt tussen Speed metal en Roots reggae:
      – loepzuiver, beenhard & messcherp
      maar ook
      – dramatisch dreunend & zwabberend melodieus

  3. Mohow vint. Dat maakt mij wel curieus!

  4. Allez, onder de middag kan de fluit dan ook weer eens bovengehaald worden. 🙂

  5. Hehe, wel wel. Ik vraag me af hoe het geweest is …

  6. Ik denk dat we gaan splitten.
    De drummer was niet echt gemotiveerd. Eerst had hij een verrekking aan zijn scheenbeen, en daarna teveel werk om zich vrij te maken. De derde gitarist vinden we nergens meer terug, en de tweede gitarist was ziek.
    De klarinet en de eerste gitarist zijn een pita gaan eten.

    Volgende week tweede poging.

  7. De tweede keer zal het van de eerste keer goed zijn. 🙂
    Pas op : straks word je nog wereldberoemd in België ! Ik wens het jullie toe. Voor foto’s moet je bij ons zijn, hé. 😉

Plaats een reactie