Stijlvol feestje

Gisteren, of neen, vrijdag ben ik naar een stijlvol feestje geweest.

Het was het verjaardagsfeestje van:
het lief van de ex van de broer van de ex van het lief.

Voilà, als stijlfiguur kan dat nogal eens tellen, niet.

Geplaatst op 10 februari 2013, in Uncategorized, We doen aan cultuur. Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Ik ben er even niet goed van. Even mijn calculator halen voor die zin.
    HET vrijdag ? Het drank blijft lang in de man 🙂

  2. Ja, het was echt alle remmen los:
    1 pintje en twee koffies.

    Maar goed, ik heb de het verwijderd.

  3. En ik maar zoeken naar “het” vrijdag! 🙂

  4. Je zult “het” bezwaarlijk vinden op een maandag. Nog vier nachtjes slapen en wie weet!

  5. Ik zal het straks nog eens proberen. Na een koffie en (minstens) twee pintjes…

  6. Nooit aan getwijfeld dat je een stijlvolle vent bent, Moose.

Geef een reactie

