Boem! Ethisch reveil

Onze pre-sales afdeling (de volle twee werknemers) hielden hun wekelijks uurtje stand van zaken.

Nou bij mij liep het als een trein: acht nieuwe demo’s versierd! Alleen zit ik toch wel met een ethisch probleem.
De andere kijkt vreemd op: Hey! Dat treft. Ik zit ook met een ethisch probleem! Doe jij maar eerst.
Wel euh, ik heb een demo gescoord bij een bedrijf dat kogels verkoopt… Ik weet niet goed of ik er op moet in gaan. En jij?
Mijn demo is bij FN Herstal…

Geplaatst op 2 december 2011, in Vriesvonk. Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Kogels en wapens … Ja, die gaan goed samen maar brengen weinig vreugde. Wat zegt jullie chef/baas ?

  2. Da’s degene met de kogels.
    Ze hebben besloten om de demo’s te geven omdat ze in het Frans moeten zijn en dat hebben ze nog niet geoefend.
    Moest er een eventueel voorstel tot contract uitrollen, dan wordt dit voorgelegd aan het directiecomité. Dat zijn de vier eigenaars die moeten overeenkomen met eenparigheid van stemmen. En dan gaat het niet door, want minstens eentje van de vier is er radicaal tegen. 🙂

Geef een reactie

