Zo doe je dat!

De wijze, ervaren moeder neemt het over en toont voor hoe het wel moet.
Driewerf helaas.


 

 

Geplaatst op 8 november 2011, in We doen aan cultuur. Markeer de permalink als favoriet. 10 reacties.

  1. Beetje onhandig, are we?
    Als ge zo’n blik tegen de muur knalt gaat dat al even properkes open als dat zapnimf het doet met een blikopener

  2. Maar zij is ook geen achttien meer, vandaar misschien.

  3. Even het blik en het dekseltje wegphotoshoppen en het lijkt wel een moord- dan wel zelfverminkingsfoto met dat mes erbij.

  4. ik deed ooit een blikje open waarvan de tomatenpuree tot in mijn gezicht spoot.
    enkelen vielen bijna flauw bij het aanschouwen van mijn ‘bebloed’ gezicht. 🙂

  5. Je moet niet van die bucht van denaldi kopen, die blikskes zijn zo dun dat ze hun vorm niet kunnen houden. En ziet dat nu…

  6. Dat kom ik ook geregeld tegen …

  7. Hadde die verse tomaten nu niet in de couscous gedaan… dan had je dit niet voorgehad. Correct me if I am wrong. 🙂

Geef een reactie

