Jeuj, ze hebben gereageerd

ik had het kunnen weten...

Geplaatst op 3 november 2011, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Woehaha, komaan zeg! En dat bestaat echt of wa?

  2. Haha, VANAF 3 november. Lepe lampreien, zeg ik u.

  3. Heb ik dat goed gelezen, staat daar servicedesk fedict?????? (en dit moet je nadien bewerken en in het zeer klein lettertype weergeven, goed, maar dat is mijn werkgever)

    • U vraagt, wij draaien:
      Heb ik dat goed gelezen, staat daar servicedesk fedict?????? (en dit moet je nadien bewerken en in het zeer klein lettertype weergeven, GOED, MAAR DAT IS MIJN WERKGEVER)

      • Oeps, kleiner lettertype, zei je. Dat heb ik niet.

        A, jouw werkgever. Eindelijk eens een reactie waar ik iets mee kan doen.
        Ik heb hier nog een oude bus DDT staan. Kun je dat niet in de koffie kappen van de madam aan het onthaal beneden? (Niet aan die lieve op het tweede). Ik zal je ten zeerste dankbaar zijn.

Geef een reactie

