Waarom ik morgen te laat op het werk zal zijn

Baas: Ik zal dan voor jou voor morgen een parkeerplaats reserveren.
Ik: Ok
Baas: Wat is je nummerplaat?
Ik: xxx-999
Baas: Merk van je auto?
Ik: Toyota
Baas: Welke kleur?
Ik: Aspergeroomsoepkleur
Baas: Hey, dat is een rare kleur, schrijf je dat in een woord?
Ik: Ja

En hij schreef het op. HIJ SCHREEF HET ZO OP.

Geplaatst op 27 september 2011, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. Ze hebben dat dus al voor tanks: http://tweakers.net/nieuws/71869/britten-werken-aan-onzichtbare-tank.html

    Nog even en je kan je auto camoufleren als een bus, het zoniënwoud, een rij kinderen mét juffrouwen of als arbeiderswoning.

    Hopelijk verbruikt die dan niet even veel als een tank!

  2. Al goed dat je liet weten wat het was. Toen ik die foto zag dacht ik: “dat is nen foto van iets dat al eens gegegeten is geweest!” 🙂

  3. Mijn eerste auto had wel kinderkakkleur. Sommigen beschreven zijn lak zelfs als koffie-met-melk-nadat-ie-was-uitgekotst-kleur.
    Aspergeroomsoepkleur is dus héél normaal.

  4. De mijne is champagne kleur, zeggen ze, maar zonder de bubbels.
    Je jouwe zal zonder de peterselie zijn, vermoed ik. 🙂

  5. Ik heb ooit nog overwogen om mijn haar aspergeroomsoep te verven.

  6. volgens mij is dat prei in witte saus. Teveel witte saus.

  7. Bijna juist, eigenlijk aspergeroomsoep zonder die kleine kikkertjes erin.

  8. kotskleur was een korter woord geweest! 🙂

Geef een reactie

