Amsterdam-Zuid

Ik zag een Surinamer met een seventies afrokapsel. Het danste bij iedere stap wel vijftien centimeter op en neer.
Ik zag een porseleinen roodharige, met onmenselijk witte armen en vlammendvurige krullen. Haar kousen waren Iers groen en haar stond dat.
Ik zag een zwart koppeltje hevig verliefd doen, ik keek nog eens en het waren twee meisjes.
Ik zag een oud mannetje met een rollator maar wel in fluo sportschoenen.
Ik zag een deftige zakenman een vet papiertje van onder zijn lederen zool peuteren.
Ik zag een pubermeisje met walkman en Peruaanse muts met twee zo van die tjingeldingen aan weerszijden.
Ik zag een zeer kwade peuter stampvoeten van nijdigheid.
Ik zag een oude dame, kaarsrecht en mooi opgemaakt. Ze moet tachtig geweest zijn.
Ik zag een ongeschoren gast in de weerspiegeling van zijn treinraampje grijnzen, naar zichzelf. Ik zag ik.

 

Geplaatst op 12 september 2011, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. 10 reacties.

  1. Naar ne coffeeshop geweest moose ?
    Daarna zie je inderdaad vanalles

  2. Ik wou iets typen met job en blow, maar bij nader inzien toch maar niet 🙂

  3. was het niet de drugsbus van Maastricht?

  4. Ik vind het een leuk logje.

  5. Waarom denkt iedereen bij de stad “Amsterdam” aan blowen, wiet, joints, marihuana, ganja,…
    Er is daar ook heroïne hoor!

  6. Die porseleinen roodharige, was ik misschien… ik was ook in Amsterdam, op meeting.

Geef een reactie

