Komt een pyromaan met een kip bij de hoeren

Allez hop. Het is vrijdagavond, laten we nog eens ouwerwets op café gaan.
Met Wim Helsen bijvoorbeeld in de Joker.

Hij ondergaat de grap zonder midden.
De mop start met:     Komt een man met een kip bij de hoeren
De mop eindigt met:  Waarop die kip zegt: wie gaat dat betalen?
Het middenstuk moet het slachtoffer in kwestie er maar tussenin improviseren.

Helsen op zijn heerlijkst.

Geplaatst op 10 september 2011, in We doen aan cultuur. Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. Hij is niet altijd even grappig maar hier is em inderdaad hilarisch! Merci moosig appelje, ik had deze nog niet gehoord.

  2. Niemand is altijd even grappig maar hier lult hij er zich aardig uit.

  3. Verdorie, onze kat kan grappiger niezen!

  4. Ik heb het filmke niet open gedaan omdat ik de man niet kan zien of rieken ! Maar van mij mogen jullie een andere mening hebben, hoor. Ja, zo ben ik. 😉

Geef een reactie

