Pipi Kaka Dikke Tetten

Oef, na dertien uur van deze on-taal lucht dat even op zeg. Piemel.

... en ik heb minstens nog 60 uur te gaan. Jeuk jeuk jeuk...

Geplaatst op 8 september 2011, in We doen aan cultuur. Markeer de permalink als favoriet. 16 reacties.

  1. Doe niet zo zielig, ik ben ook al uuuuren aan het bloglezen hoor.

  2. wel, hier mocht wat meer uitleg bij… zó ver gaat mijn inlevingsvermogen nu ook weer niet seg!

  3. Bij mij kunt ge iets over urine lezen!

  4. Met uitzondering van het laatste gedeelte, sprak je titel me niet zo aan maar het zijn wel allemaal zaken die realiseerbaar zijn of binnen handbereik liggen , na 13 u taal on-tucht

  5. veel goeie moed met de bureaucra-bla-bla-taal. Heb er ook al een paar staaltjes van mogen proeven.

  6. Eens goed furmineren over stemlokalen kan ook deugd doen.

  7. Moet je eens wetteksten lezen én ze nadien moeten toepassen, zonder verdere uitleg. Om een punthoofd van te krijgen !

  8. Mag ik vragen wat je precies voor werk doet, want taxonomies, methodology klinken mij bekend in de oren. Moet nu zelfs een nieuwe taxonomy gaan opladen.

    • Ik ben gatenvuller van dienst. Ze noemen mij op het werk Hill “Patch” McGraw.
      Waar ze iemand te kort komen daar val ik in. En nu was het iets duisters met classificaties en taxonomieën, en heel veel technisch gegibber en gehinnik.

      Tussen haakjes, als je ergens een taxonomist op overschot weet met een universitair diploma in om het even wat, het steekt niet zo nauw, stuur hem maar door. Ik mis er momenteel eentje.

  9. tietenpipi en dikke kaka
    ne!
    dat is wat anders

  10. Rond 1 november moet ons schapenkot weer uitgemest worden. Ik bel je dan.

  1. Pingback: Ik zette mezelf echt voor lul, maar dat begreep ik zelf ook wel « De weergaloze fratsen van ene zapnimf

Geef een reactie

