Sex blijft een goede drijfveer

Zou jij ook niet eens opnieuw een stukje schrijven? Ze zet haar grootste bambi-ogen op en knippert met knisperende wimpers. Toe? Voor mij?

Ik pruttel tegen -dat is het spel natuurlijk- en grommel iets over tijdsgebrek en niet in form.

Maar je schreef toch zo graag en je blog was toch leuk? Lees maar eens terug, je zal wel weer goesting krijgen. Ze kronkelt langoureus in de zetel, terwijl ik mij afvraag wat ‘langoureus’ eigenlijk betekent.
Om haar stil te krijgen, lees ik enkele van mijn oudere stukjes terug, en ja, hier en daar krult een glimlach rond mijn mondhoeken.

Ziejewelziejewel! Ze likt mijn oor, en leest mee over mijn schouder. Het likken stopt.
Tiens, heb jij hierover geschreven toen wij al samen waren: sexy jodin, ciao bella, de rasp,… Zeg, ik weet niet…

Die meisjes duiken opnieuw op uit de nevelen van mijn geheugen. Ja, misschien moet ik wel weer beginnen bloggen.

Geplaatst op 3 augustus 2011, in Ping Pong en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. En hier ook weer! Mijn geluk kan niet op 🙂

  2. Ik kijk uit naar de nieuwe stukjes hier.

    Welkom terug!

  3. Ha, hier zittegij! Dag Moose! Van chocolat naar appel, niet slecht.
    (tip voor uw volgende blognaam, moest ge binnen 10 jaar nog eens pauzeren voor 5 jaar: pompelmoose)
    Dat is dan 5 euro.

  4. hey, verloren zoon! Welkom terug! mooie lay-out!

  5. Dankewel allemaal

    @Margogogo: was ik maar zelf op die pompelmoose gekomen, dan heette mijn blog zo, zeker weten.
    @zeezicht: merci, hoewel ik er zelf nog een beetje aan twijfel. Ik moet zelf nog wennen aan de lay-out. Misschien verandert hij nog wel.

  6. Al een geluk dat ik zo af en toe eens de blogrollekes van anderen uitkam. En durf nu niet binnen de kortste keren weer ergens anders onder een andere naam opduiken! Al weet ik dankzij Margogogo natuurlijk waar ik naar moet gaan zoeken, he …

Geef een reactie

